czwartek, 2 lipca 2015

11# Outfit for today, czyli moja pierwsza stylizacja na youtube!

Dzisiaj przychodzę do was z nowym outfitem! :) Umieściłam z nim także filmik na swoim kanale na youtube i zapowiadam, iż będę robić to częściej. :P

Przy okazji, jak dobrze widzicie rozjaśniłam włosy, ale tylko po to, by lepiej załapał mi kolor, który planuję zrobić. Póki co pochodzę tydzień z tym, bo mi się strasznie podoba. Do tego także zrobię notkę. :P



Kokardka z tak zwanego "Chińczyka".

Buty z CCC.

Obroża z Szachownicy.


A tak wygląda ten outfit z rękawkami gotyckimi. Zrobię z nimi jeszcze inną stylizację.


Z tyłu widać urocze kokarki na podkolanówkach.
Podkolanówki z Claire's.


Rękawki z bliska. Dostałam je w prezencie od Nessalis Moonlight Cosplay.


Koszulka aka halka, którą dorwałam w secondhandzie za grosze.


Spódniczka także z secondhandu, tą zdobycz przyniosła moja mama. Spódniczka ma dodatkową halkę i miękkie podszycie, a gumka idealnie dopasowuje się czy to do talii, czy to do bioder. Jest naprawdę cudowna.


Więcej strojów z czasem. :)
A póki co zapraszam na filmik na mój kanał.



Dzięki za przeczytanie i do następnej notki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz