wtorek, 1 grudnia 2015

17# Krótka recenzja paletek z cieniami - Dior 8 kolorów & Dior 28 kolorów, czyli czy warto inwestować.

Witajcie, króliki! Dzisiaj krótka recenzja cieni do powiek! Zapraszam!

Czerń i złoto, czyli opakowania na 'bogato'. Tak prezentują się pudełka z paletkami od Dior'a. 


Osobiście celowałam tym razem w szminki, ale kiedy zobaczyłam te paletki, to dosłownie się zakochałam.

W pierwszej kolejności chciałabym sprezentować wam większą wersję. Było ich jak psów, mieszanki kolorystyczne w środku różnorakie. To opakowanie zawiera 28 kolorów i jest to numer '02'. 



Pudełko jest ładne, błyszczące i łatwo się otwiera - nie trzeba się z nim siłować w obawie o cienie, jak z niektórymi produktami. 


Tak prezentuje się po otwarciu. Duże, wygodne lusterko sprawia, że można ich łatwo używać w każdym miejscu.


Cienie są perłowe, dają świetny efekt na oku, łatwo zrobić gradiet, czy wszelakie wariacje kolorystyczne.



Odcienie bez filtrów. 


Druga jest znacznie mniejsza. Zawiera jedynie 8 kolorów i jest to numer '01', jednak mieszanki kolorystyczne w pudełkach były po prostu magiczne.


I znowu mamy do czynienia ze złotem. na dodatek się świeci, a ja mam taką manię na błyskotki, że czasami nie mogę się napatrzeć przy dobrym świetle. :)


To pudełeczko także jest bardzo wygodne jeśli chodzi o otwieranie, jestem z tego bardzo zadowolona. Jest to dobra opcja, jeśli nie potrzebujemy dużej ilości kolorów, a liczymy na dobrze trzymające się cienie, czy to na imprezę, czy wyjścia w miasto. 


Tak prezentuje się po otwarciu. Targetowałam w odcienie fioletu, różu i niebieski. Ta wersja jest dla mnie wręcz idealna. 


Kolory bez filtrów. Bardzo żywe, te także są perłowe. Bling bling.



A tak róż z małej paletki i czerń z dużej prezentują się na oku. Dodałam także trochę złota.





Myślę, że to bardzo dobra inwestycja, jeśli pragniemy produktu, który spełni nasze oczekiwania. Cienie nie sypią się, łatwo rozcierają i bardzo dobrze trzymają na oku. Cały dzień pięknego koloru gwarantowany, a nawet jeśli trzeba to i noc! Polecam gorąco, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz